Door drukte kan de bezorging van je bestelling langer duren. Onze afhaalpunten zijn geopend voor o.a. afhalen. Meer informatie
Omdat de overheid alle niet-essentiële winkels heeft gesloten kunnen we je in onze winkels helaas niet adviseren of producten verkopen. Online bestelde en betaalde producten kun je afhalen bij de afhaalpunten in onze winkels. Zo ontzien we de pakketbezorgers, en volgen we de richtlijnen van de overheid voor het bestrijden van de verspreiding van het virus.
We blijven uiteraard wel voor je klaar staan om je online zo goed mogelijk te helpen. Je kunt ons bellen, appen of via de chat op de website om advies vragen. Je kan online blijven winkelen en we hebben onze winkels ingericht als afhaalpunt voor het afhalen van bestellingen.
Voor zakelijke klanten zijn wij in de winkels op afspraak beschikbaar. Via onze klantenservice kun je een afspraak maken.
Voor onderhoud aan je camera, zoals bijvoorbeeld een sensor cleaning, en voor retourneren of reparaties kan je nog steeds bij ons terecht. We verwerken reparaties en retouren echter centraal, en niet meteen ter plekke. We houden je daarom na het inleveren via e-mail op de hoogte van de status van je reparatie of retour.
Om de drukte zoveel mogelijk te spreiden zijn de winkels voor afhalen en voor service aangepast geopend. Bekijk hier de actuele openingstijden van de winkels.
Omdat de overheid alle niet-essentiële winkels heeft gesloten kunnen we je in onze winkels helaas niet adviseren of producten verkopen. Online bestelde en betaalde producten kun je afhalen bij de afhaalpunten in onze winkels. Zo ontzien we de pakketbezorgers, en volgen we de richtlijnen van de overheid voor het bestrijden van de verspreiding van het virus.
We blijven uiteraard wel voor je klaar staan om je online zo goed mogelijk te helpen. Je kunt ons bellen, appen of via de chat op de website om advies vragen. Je kan online blijven winkelen en we hebben onze winkels ingericht als afhaalpunt voor het afhalen van bestellingen.
Voor zakelijke klanten zijn wij in de winkels op afspraak beschikbaar. Via onze klantenservice kun je een afspraak maken.
Voor onderhoud aan je camera, zoals bijvoorbeeld een sensor cleaning, en voor retourneren of reparaties kan je nog steeds bij ons terecht. We verwerken reparaties en retouren echter centraal, en niet meteen ter plekke. We houden je daarom na het inleveren via e-mail op de hoogte van de status van je reparatie of retour.
Om de drukte zoveel mogelijk te spreiden zijn de winkels voor afhalen en voor service aangepast geopend. Bekijk hier de actuele openingstijden van de winkels.