Iedere Mac heeft gratis telefonische technische ondersteuning gedurende 90 dagen na aankoop van de Mac en een jaar beperkte garantie. Met het AppleCare Protection Plan Mac Mini kun je de servicedekking uitbreiden tot drie jaar na de datum van aankoop de computer. Je kunt de deskundigen van Apple zo vaak als je wilt bellen om antwoorden op je vragen te krijgen. Als je reparatieservice nodig hebt, bieden wij tevens wereldwijd handige serviceopties.
Omdat Apple de computer, het besturingssysteem én een groot aantal apps maakt, is Mac een volledig geïntegreerd systeem. Alleen met het AppleCare Protection Plan kun je via één nummer service en ondersteuning krijgen van Apple deskundigen, dus de meeste problemen zijn met één telefoontje opgelost.
- Direct contact met Apple deskundigen
- Service ter plaatse
- Wereldwijd lokale Apple reparatiepunten voor hardware
Het AppleCare Protection Plan biedt tot drie jaar lang extra mogelijkheden voor de reparatie van hardware, waarbij zowel de vervangende delen als het arbeidsloon zijn gedekt. Bovendien worden alle reparaties uitgevoerd door een door Apple erkende technicus. Onder de dekking valt:
- Je Mac-computer
- Batterij
- Meegeleverde accessoires zoals de lichtnetadapter
- Het Apple geheugen (RAM)
- AirPort4
- Apple USB SuperDrive
Je belt gewoon onderweg of vanaf huis of kantoor met een van onze deskundigen, die vragen beantwoordt over onder andere de volgende onderwerpen:
- Gebruik van macOS en iCloud
- Eenvoudige instructies voor het gebruik van Apple apps als Foto’s, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers en Keynote
- Verbinding maken met een printer of een AirPort-netwerk