Verzenden & Bezorging

Verzendopties

Als je een bestelling hebt geplaatst wil je natuurlijk zo snel mogelijk met je nieuwe artikelen aan de slag. Dit zijn de verschillende mogelijkheden waarop wij jouw bestelling kunnen verwerken:

Afhalen in één van onze winkels

Je kunt je bestelling zonder kosten afhalen in één van onze winkels. Plaats je order, en kies de winkel waar je deze wilt afhalen. We reserveren het gewenste product dan ook meteen voor 7 dagen.

Vandaag nog in huis

Als je voor 12:30 uur je bestelling plaatst kun je ervoor kiezen de bestelling dezelfde dag nog te ontvangen. Levering vindt plaats tussen 18:00 en 22:00 uur. Via de trackingsite kun je vanaf 15:00 uur tot ongeveer een half uur nauwkeurig zien hoe laat je het pakket kunt verwachten.

Morgen in huis

Bestellingen die voor 23:59 uur worden geplaatst en betaald versturen we altijd dezelfde dag. Deze worden de eerstvolgende werkdag bezorgd. Tegen een meerprijs kun je de bestelling zelfs op zondag ontvangen als je dat wilt. Je ontvangt van ons een trackingcode zodra het pakket verzonden is, zodat je kunt zien wanneer het ongeveer zal worden bezorgd.

Buitenland

We versturen pakketten naar het buitenland via verschillende vervoerders. Heb je gekozen voor een standaard verzending, of voor UPS koerier, dan kun je de bestelling binnen maximaal 3 werkdagen verwachten. Koos je voor UPS Express kun je de bestelling de eerstvolgende werkdag na verzending verwachten.

Koerier

Producten die te groot of te zwaar zijn voor een reguliere verzending, zoals bijvoorbeeld achtergrondrollen van 2 meter of breder, bezorgen we persoonlijk met onze eigen koerier. De levertijd is 1 tot 3 werkdagen, en we nemen de middag voorafgaand aan de bezorging even contact met je op om het tijdstip door te geven.

Levering naar buitenland

We bieden voor levering naar het buitenland de volgende mogelijkheden aan:

Land Gratis* Standaard (€17,50) UPS Koerier (€20) UPS Express (€45)
België
Bulgarije
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Ierland
Italië
Letland
Litouwen
Luxemburg
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Roemenië
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Verenigd Koninkrijk
Zweden

Levertijden

Producten die op voorraad zijn versturen we meteen zodra de betaling is ontvangen. Bij een betaling via iDeal kunnen we meteen de ontvangst controleren, dus deze optie is het snelst.

Betaal je via creditcard, Paypal of Afterpay kan de ontvangst van de betaling niet altijd meteen worden gecontroleerd. Dit komt doordat we voor deze betaling afhankelijk zijn van externe systemen.

Kies je ervoor het bedrag zelf per bank aan ons over te maken? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat we de ontvangst van de betaling kunnen bevestigen en je bestelling kunnen versturen.

Als het pakket eenmaal verzonden is houden we je via de trackingpagina op de hoogte van de bezorging.

Kosten

Voor een bestelling vanaf 50 euro via de reguliere pakketdienst, zonder extra bezorgopties en met het afleveradres in Nederland, België of Duitsland betaal je geen bezorgkosten. Onder de 50 euro rekenen we in dit geval € 3,95.

Wil je gebruik maken van speciale bezorgopties zoals bijvoorbeeld Extra vroeg, Zondaglevering of bezorging op de dag van bestelling, dan rekenen we een kleine meerprijs. Je ziet bij de bestelling altijd precies wat een optie kost.

De kosten van aflevering in het buitenland verschillen per beschikbare optie. Je ziet bij het afronden van de bestelling bij elke optie precies wat de kosten zijn. Aflevering met onze eigen koerier kost 20 euro.

Track&trace

Zodra jouw bestelling door ons is ingepakt sturen we je een e-mail met de verzendbevestiging. In deze e-mail vind je een link om de track&trace van jouw bestelling te kunnen bekijken. De informatie die je daar ziet komt altijd rechtstreeks van de vervoerder die jouw pakket in handen heeft. Als je een vraag hebt waar je met de vervoerder niet uitkomt kun je altijd met ons contact opnemen.

Pakket niet ontvangen

Je had verwacht vandaag je bestelling te ontvangen, maar het is nog niet bezorgd? Dat is vervelend! Maak je geen zorgen, de volgende opties geven hopelijk duidelijkheid:

Controleer de track&trace code van het pakket die je van ons in een email hebt ontvangen met de verzendbevestiging. Hier vind je meer informatie als de levering door omstandigheden is vertraagd.

Controleer het verzendadres in de orderbevestiging. Heb je het juiste adres aan ons doorgegeven?

Controleer je brievenbus, als de bezorger wel geprobeerd heeft je bestelling te bezorgen heeft hij als het goed is een niet-thuis bericht in je brievenbus gedaan. Hierop staat of het pakket bij de buren is bezorgd of op een afhaalpunt, of dat de bezorger het de volgende werkdag nog een keer probeert.

Kun je toch geen reden vinden waarom je bestelling nog niet bij je aangekomen is? Of heb je feedback over de bezorging? Neem dan contact met ons op, zodat we samen met jou naar een oplossing kunnen zoeken.

Adres of bestelling wijzigen

Heb je per abuis een verkeerd artikel besteld, of wil je bijvoorbeeld het afleveradres de bestelling wijzigen? Geen probleem, als het pakket nog niet verzonden is kunnen we het nog voor je aanpassen. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen is het pakket al te ver verwerkt om het nog te kunnen aanpassen, maar uiteraard helpen we je dan ook nog graag!

Bestelling annuleren

Wil je een betaalde bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het pakket tijdig kunnen onderscheppen. Is je bestelling nog niet betaald? Dan is er geen haast.

Als je bestelling al onderweg is kun je aan de postbezorger doorgeven dat het niet meer nodig is, en deze zorgt er voor dat het pakket weer bij ons terug komt. Als het pakket wel is ontvangen kun je het via de normale retourprocedure aan ons terug sturen. Het aankoopbedrag storten we dan binnen enkele werkdagen na ontvangst van je retourzending weer aan je terug.