Bezorgen

Track&Trace

Zodra jouw bestelling door ons is ingepakt sturen we je een e-mail met de verzendbevestiging. In deze e-mail vind je een link om de track&trace van jouw bestelling te kunnen bekijken. De informatie die je daar ziet komt altijd rechtstreeks van de vervoerder die jouw pakket in handen heeft. Als je een vraag hebt waar je met de vervoerder niet uitkomt kun je altijd met ons contact opnemen.

Pakket niet ontvangen

Je had verwacht vandaag je bestelling te ontvangen, maar het is nog niet bezorgd? Dat is vervelend! Maak je geen zorgen, de volgende opties geven hopelijk duidelijkheid:

Controleer de track&trace code van het pakket die je van ons in een email hebt ontvangen met de verzendbevestiging. Hier vind je meer informatie als de levering door omstandigheden is vertraagd.

Controleer het verzendadres in de orderbevestiging. Heb je het juiste adres aan ons doorgegeven?

Controleer je brievenbus, als de bezorger wel geprobeerd heeft je bestelling te bezorgen, heeft hij als het goed is een niet-thuis bericht in je brievenbus gedaan. Hierop staat of het pakket bij de buren is bezorgd of op een afhaalpunt, of dat de bezorger het de volgende werkdag nog een keer probeert.

Heb je onze koerier gemist? Geen zorgen, als onze koerier je op de afgesproken tijd toch niet thuis treft, zal hij altijd proberen contact met je op te nemen om een alternatieve levering af te stemmen. Kan hij je niet bereiken, neemt hij de bestelling mee terug naar het magazijn en plannen we een nieuwe bezorgafspraak met je in. Hier worden de eerste keer geen kosten voor in rekening gebracht. Zou het ook een tweede keer niet lukken om een bestelling op de afgesproken tijd te bezorgen, kunnen we voor een derde poging aanvullende kosten van € 20,00 in rekening brengen.

Kun je toch geen reden vinden waarom je bestelling nog niet bij je aangekomen is? Of heb je feedback over de bezorging? Neem dan contact met ons op, zodat we samen met jou naar een oplossing kunnen zoeken.