Review winnaars Cameranu shoptegoed juli 2022

Winnaar shopreview

Iedere maand verloten wij een bon met €100,- shoptegoed onder al onze klanten die in de maand ervoor een review over Cameranu hebben geplaatst op Kieskeurig.nl, op Beslist.nl, op Trustpilot.nl, op Kiyoh.nl, op Tweakers.net of Vergelijk.nl. In juli heeft Barbara Kop - Groenewegen een review geschreven op Kieskeurig.nl en daarmee de cadeaubon gewonnen!

"Bij CameraNU vind ik echt praktisch alles wat ik nodig heb! De verzending is snel, de producten worden keurig verpakt en alles komt netje aan. De keuze van verzendmaatschappijen zou ik persoonlijk bij PostNL houden. Een keer een verzending via Trunkrs gehad die mijn dure lens voor de deur had neergezet. Als amateurfotograaf is er nog genoeg te leren en ook daarvoor vind ik veel informatie en tips bij CameraNU. De mooie foto’s die ook via Instagram gepost worden (en de acties waaraan je mee kan doen) maar ook de gratis online (tips en tricks via e-mail) workshops zijn inspirerend. CameraNU is eigenlijk echt heel allround en ik slaag praktisch altijd! Het enige wat ik wellicht mis zijn boeken/ebooks over de verschillende vormen van fotografie (bijv. macrofotografie, landschap-fotografie, fotobewerking enz.)."

Barbara.., nogmaals van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met het besteden van het €100,- Cameranu shoptegoed!

Winnaar productreview

Behalve voor het schrijven van een shopreview, verloten wij iedere maand óók een bon met €100,- shoptegoed onder al onze klanten die in de maand ervoor een review met betrekking tot een bij ons gekocht product hebben geschreven. In juli heeft Jan Pruim een review geschreven over de Lexar Multi-card 3-in-1 USB 3.1 type-c reader en heeft daarmee de cadeaubon gewonnen!

"Na jarenlang gewerkt te hebben met een goedkoop kaartlezertje, stond ik voor een vernieuwing. M'n camera vraagt CFexpress kaarten, en die kon het lezertje niet aan. Dat werd een lezer van Lexar. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en ook de Multi-card reader gekocht. Beide producten zijn degelijk uitgevoerd en dat is een groot voordeel op m'n reizen. En de gegevensoverdracht is snel. Wat wil je nog meer. Ja, vergeleken met dat goedkope lezertje is deze reader duurder, maar daarvoor heb ik nu wel een degelijk apparaat in huis."

Ook jij heel veel plezier met het besteden van het €100,- Cameranu shoptegoed en nogmaals gefeliciteerd!

Cameranu

Als dé community voor beeldmakers van de Benelux maken wij het creëren van mooie beelden voor iedereen toegankelijk!