Ruilen & Retourneren

Reparatie

Je hebt de mogelijkheid om je (defect geraakte) product aan ons op te sturen, zowel binnen als buiten de garantieperiode. Uiteraard zal er overleg met je plaatsvinden over de te nemen stappen. Heb je schade aan je product of een defect apparaat? Vul dan onderstaand formulier in.

Naar reparatieformulier

Zodra je het formulier hebt ingevuld, ontvang je een e-mail van ons met de te nemen stappen. Je kunt op grond hiervan het product naar ons opsturen. Mocht je extra vragen of opmerkingen bij het invullen van het formulier hebben ingevoerd, dan zullen deze binnen 48 uur door onze medewerkers worden beantwoord.

Retourneren

Mocht je om welke reden dan ook toch niet helemaal blij zijn met je aankoop, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons terugsturen. Door dit formulier in te vullen, kun je ons laten weten dat we je bestelling terugkrijgen. Zodra we je melding hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging met instructies en een handig retourlabel. Na ontvangst van je melding zien we je retour graag binnen 14 dagen tegemoet.

Als wij het product in dezelfde staat terugkrijgen als waarin het door ons werd verstuurd, krijg je van ons het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de verzendkosten die je eventueel hebt betaald om de bestelling thuis te ontvangen. Je kunt je aankoop dus rustig bekijken, en zelfs uitproberen voor zover je dat ook in de winkel zou doen.

Mocht je artikel toch gebruikssporen hebben, of heb je de verpakking niet meer compleet, kunnen we een waardevermindering in rekening brengen. Hoeveel die waardevermindering is, hangt van het artikel af, en van de staat waarin we het ontvangen. We zullen dat uiteraard altijd vooraf met je overleggen.

Het terugsturen van je bestelling is voor je eigen rekening en risico. Je kunt zelf kiezen op welke manier je het aan ons verstuurt. Het adres voor retouren is:

CameraNU.nl o.v.v. het RMA-nummer Het Spijk 8 8321 WT Urk

Het is ook mogelijk om je bestelling zonder kosten in één van onze winkels terug te brengen.

De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden

  • Producten die we speciaal voor jou fabriceren, zoals canvasafdrukken of maatwerkproducten
  • DVD's en software waarvan de verzegeling is verbroken na levering
  • Verbruiksartikelen, zoals inkt voor printers en batterijen, waarvan de verpakking geopend is
  • Producten die om hygiënische redenen niet meer verkocht kunnen worden waarvan de verpakking geopend is, zoals in-ear koptelefoons

Heb je jouw product nog niet ontvangen en wil je de bestelling annuleren, klik dan op deze link om ons een e-mail te sturen. Wil je een product naar ons retour zenden binnen de afkoelingsperiode? Gebruik daar onderstaand formulier voor.

Naar retourformulier

Zodra je het bovenstaande, digitale formulier hebt ingevuld, ontvang je automatisch een e-mail van ons met de te nemen stappen. Eventuele extra vragen, opmerkingen of opvallende punten met betrekking tot je retouraanvraag worden op werkdagen binnen 48 uur door onze medewerkers beantwoord.

Je kunt er voor kiezen om binnen 30 dagen van de koop af te zien. Deze 30 dagen gaan in nadat je het product hebt ontvangen. Vul dan het herroepingsformulier. in.

DOA - Dead on Arrival

Als je product bij binnenkomst defect blijkt te zijn, kun je het toestel als DOA ofwel Dead On Arrival aanmelden. Als je DOA-melding geaccepteerd wordt, zal per ommegaande, na ontvangst van je DOA, in overleg met jou een nieuw product verstuurd worden, als deze uit voorraad leverbaar is.

Na ontdekking van een defect zien we graag dat je dit zo snel mogelijk aan ons meldt. Na deze melding, verzoeken wij je om het product zo snel mogelijk aan ons te retourneren. Wil je een product aanmelden als DOA? Gebruik dan onderstaande knop.

Naar DOA formulier

Zodra je het bovenstaande digitale formulier hebt ingevuld, ontvang je automatisch een e-mail van ons met de te nemen stappen. Eventuele vragen, opmerkingen of opvallende punten met betrekking tot je DOA-melding worden op werkdagen binnen 48 uur door onze medewerkers beantwoord.

Garantie, Garantietermijn en Afkoelingsperiode

Klik hier voor meer informatie over onze garantievoorwaarden, de garantietermijn en de afkoelingsperiode.

Zopim
Heb je een vraag?