CameraNU.nl
Klantenservice bereikbaar van 09:00 tot 22:00 uur

Ruilen & Retourneren

Reparatie

U bent in de mogelijkheid om uw (defect geraakte) product aan ons op te sturen, zowel binnen als buiten de garantieperiode. Uiteraard zal overleg met u plaatsvinden over de te nemen stappen. Heeft u schade aan uw product of een defect apparaat? Vul dan onderstaand formulier in.

Naar reparatieformulier

Zodra u het formulier hebt ingevuld, ontvangt u een een e-mail van ons met de te nemen stappen. U kunt op grond hiervan het product naar ons opsturen. Mocht u extra vragen of opmerkingen bij het invullen van het formulier hebben ingevoerd, dan zullen deze binnen 48 uur door onze medewerkers worden beantwoord.

Retourneren

Wij hanteren een zogenaamde afkoelingsperiode. De duur van de afkoelingsperiode is 14 dagen. Binnen de afkoelingsperiode bent u in de mogelijkheid om uw product aan ons te retourneren/de aankoopovereenkomst herroepen. Na 14 dagen wordt de koopovereenkomst een feit en is retourneren geen optie meer.

  • Na ontvangst van uw bestelling heeft u gedurende een periode van 14 dagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst te ontbinden en de bestelling te retourneren. Nadat u ons heeft laten weten dat u van de koop afziet, heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.
  • Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen worden terugbetaald na ontbinding.
  • Wij kunnen kosten in rekening brengen voor de waardevermindering als het product beschadigd/gebruikt is.
  • De koper is verantwoordelijk voor de kosten en het risico van de retourzending. Alle reeds betaalde bedragen worden teruggestort.

De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden

  • Producten, zoals canvasafdrukken, maatwerk Apple computers of DVD's kunnen niet worden geretourneerd.
  • Wanneer artikelen in gebruik zijn genomen, bijvoorbeeld in het geval van inkt of fotopapier en dergelijke.
  • Wanneer de verpakking van het product niet compleet is of onherstelbaar beschadigd is.
  • Software waarvan het zegel verbroken is

Klik hier voor een overzicht van alle voorwaarden

Heeft u uw product nog niet ontvangen en wilt u de bestelling annuleren, klik dan op deze link om ons een mail te sturen. Wilt u een product naar ons retour zenden binnen de afkoelingsperiode? Gebruik daar onderstaand formulier voor.

Naar retourformulier

Zodra u bovenstaand digitale formulier hebt ingevuld, ontvangt u automatisch een e-mail van ons met de te nemen stappen. Eventuele extra vragen, opmerkingen of opvallende punten met betrekking tot uw retouraanvraag worden op werkdagen binnen 48 uur door onze medewerkers beantwoord.

U kunt er voor kiezen om binnen 14 dagen van de koop af te zien. Deze 14 dagen gaan in nadat u het product heeft ontvangen. Vul dan onderstaand herroepingsformulier in. Download hier het herroepingsformulier.

DOA - Dead on Arrival

Indien uw product bij binnenkomst defect blijkt te zijn, kunt u het toestel als DOA ofwel Dead On Arrival aanmelden. Als uw DOA-melding geaccepteerd wordt, zal per ommegaande, na ontvangst van uw DOA, in overleg met u een nieuw product verstuurd worden, indien deze uit voorraad leverbaar is.

Na ontdekking van een defect heeft u een redelijke termijn om het defect te melden, deze meldingstermijn is maximaal 2 weken. Wij verzoeken u echter om dit zo snel mogelijk te melden. Hierna kunt u het product binnen 14 dagen aan ons retourneren. Wilt u een product aanmelden als DOA? Gebruik daar onderstaande knop voor.

Naar DOA formulier

Zodra u bovenstaand digitale formulier hebt ingevuld, ontvangt u automatisch een e-mail van ons met de te nemen stappen. Eventuele vragen, opmerkingen of opvallende punten met betrekking tot uw DOA-melding worden op werkdagen binnen 48 uur door onze medewerkers beantwoord.

Garantie, Garantietermijn en Afkoelingsperiode

Klik hier voor meer informatie over onze garantievoorwaarden, de garantietermijn en de afkoelingsperiode.

Zopim
Heeft u een vraag?